söndag 9 november 2014

Verandaliv ~ Porchlife

Verandalivet behöver inte vara över, bara för hösten eller vintern kommer. Jag har lagt fårskinnsfällar och filter på sittplatserna, och tänt en massa lyktor. Tänder man dessutom infravärmen och dricker lite varm choklad, så håller man värmen utan problem. 



Idag hade jag tänkt att lägga lite mossa i oliv- och citronträdens krukor, men vi får se hur jag känner mig. Jag har haft ont i både mage och huvud hela helgen.

Ha en riktigt fin Fars dag!
Kram
Mia
-

11 kommentarer:

angie sa...

hallo, mia, danke für die tollen bilder, einen schönen sonntag und liebe grüße von angie aus deutschland

Eclectic Hamilton sa...

Wonderful Decoration!

Greetings & Love & a wonderful sunday
Ines

Meta sa...

Jo minsann det är nästan så det är den här tiden som är mest uppskattad i ett uterum. Det minns man länge under vintern
Ha en fin söndagskväll och krya på dig
Kram Meta

Anci sa...

Jag hoppas att du mår bättre nu !

Dina bilder har något speciellt i sig. Förutom att de är vackra.

Kram
Anci

AnaCristina sa...

Hemma på Sjuan sa...

Så fint på din veranda! Här ska jag plocka första mossan nästa helg... Kram Suss

HWIT BLOGG sa...

Åh krya på dig! Inte kul alls att må dåligt...
Önskar dig trots allt en GLAD vecka och hoppas du mår bättre!
Kram, Titti

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Hoppas att du mår bättre nu jobbigt att vara sjuk. Vad fint du har det.

Kram Susanne

Le Mas de Bohême sa...

Merveilleux et sublime ambiance!
Le bonheur...
Love

Betty

boy sa...

This is my blog. Click here.
แนวทางการเล่นบอลเต็งเล่นยังไงให้ได้เงิน"

โรซ่า sa...

Hello, we have a game to recommend.

ค่ายเกมสล็อต
รีวิวบาคาร่า
ปป-แทงบอล
slot
รีวิว

Thank you for your interest."