tisdag 20 september 2011

Myrten ~ Myrtle

I morse när jag vaknade hade jag feber och kände mig allmänt hängig, så jag har tillbringat hela dagen hemma i sängen och soffan. Inte alls kul... men jag hoppas att det är snabbt övergående.

I helgen trimmade jag ett par myrtenträd. Myrten mår ju bra av att trimmas någon gång i månaden i alla fall, men nu hade det säkert gått 2-3 månader, så ni kan ju gissa hur vildvuxna de såg ut innan jag klippt ner dem. Nu får de plats i fönstersmygen igen, hihi.
Ha det så gott!
Ny skall jag luta mig tillbaka i soffan igen och kurera mig.
Kram
Mia
-

35 kommentarer:

Sea Angels sa...

Hoping you get better soon Mia hope some little bit of sunshine brightens up your day
Lynn xxx

White cotton grass sa...

Krya på dig! :)

Kram
helena

Änglarna finns sa...

Krya på dej!!!
Vilket underbart fönster...och givetvis även dina myrten träd!!
Kram Annika

Anonym sa...

Hej, Mia!

Vilka fina myrtenträd du har.

Massor med krya-på-dej-kramar
Renate

Johanna Stålros sa...

Så fint med välklippta myrtenträd. Krya på dig! Kram Johanna

irene sa...

Krya på dej! Fina saker har du iallafall att titta på när du ligger i soffan!
/Irene

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Krya på dig:)
Kram Susanne

annashusidingtuna sa...

Hej!
Krya på dig!
Kram Anna

Anneli sa...

Måste vara något som går runt här i stan......

Krya på dig vännen,
Kram Anneli.

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå Mia, vilka fina myrten, de passar så bra i ditt fönster och den där vasen/kruset du har humle och rosor i, så otroligt vackert!!! Krya på dig nu!! Mari.

Ett Vitare Hem sa...

Hoppas du snart piggar på dig igen, var superförkyld förra veckan!
Kram/Lena

Fia sa...

Hej!
Vad duktig du är som lyckas hålla dem vid liv, hos mig bara dör de, så nåt fel måste jag ju göra...;)
Tråkigt att du är sjuk, skickar en stor krya-på-dig kram!!
/Fia

Anonym sa...

Healthier! Send you a warm hug. :)

Med en doft av lavendel sa...

Hej!
Skickar lite krya på dej kramar, så fina myrten träden blev.
Annika

Rose sa...

Que pena, Mia.É horrivel ficar doente.
Melhoras e tome bastante líquido.
Bjs de cá.

sofie sa...

Riktigt fint!

hemma hos lilla mej sa...

Vilket fint fönster.Fina myrtenträd.Krya på dej,Kram Rita ♥

LOPPISLIV sa...

Ohhh ditt infällda fönster Mia, sååå fint!! Kan inte se mig mätt på det :-) Krya på dig nu. Kramen Paula

Skatan sa...

Tittar in och säger god natt och sov så gott fru Blanka :)

Annakarin

kråke sa...

Wow...vilket fönster..och vackra myrtenträd...nu ska jag titta vidare i din fantastiska blogg:))

kryakramar kråke

My Shabby Streamside Studio sa...

They are heavenly!

xo

Sandy

gamla skolan sa...

Det fönstert är verkligen så vackert ! Och vilken tur du har med dina myrten , mina dör alltid nästan direkt :(
Krya på dig , du fina !
Kramar // Susanne ♥

Marie sa...

Men din stackare som har blivit sjuk, hoppas att du snart kryar på dig!

Du måste verkligen ha gröna fingrar Mia, alla dina växter ser alltid så fina ut. Är överlycklig att mina myrten (som mamma räddat från döden en gång, hihi) fortfarande lever!!!!

Kram Marie

linnea-maria sa...

Åh vilket vackert fönster ni har. Någon gång ska jag försöka mig på myrten jag med :)
Kryakramar /Therese

Vita små hjärtan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vita små hjärtan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vita små hjärtan sa...

Men vad trist, krya på dig så mycket. Du får ligga hemma och kurera dig i ditt fina hem!
Kram Agnetha

Millygarden sa...

Åh så fina myrtenträd du har..har ett jag med som tyvärr tårkade ut i sommras och nu har en tuff tillvaro...hoppas det tar sig egen.


Kram Marina

Vintage House sa...

Hej
Jag hoppas att du känner dig bättre idag...
Inte roligt med en förkylning..
Tror jag ska skaffa mig en myrten de är bara så fina.
Krya på dig
kram
sandra

Loella sa...

Hej Mia!

Krya på sig...höstförkylningar är som en pinne i rumpan på en cykeltur, ivägen...:)

Så fin vrå du har där med fönstret mellan kök och något annat rum. Myrtentråden är jättefina, bra trimmat.

Kramis Loellan

Tess på Tilda och Mamma sa...

Krya på dig... har länge velat ha ett myrten träd men det har liksom aldrig blivit av att köpa ett.Dom är hur fina som helst visste bara inte att dom ska trimmas så vi får väl se om jag klarar av att hålla det levande.
Kram Theres

Rose sa...

Espero que esteja melhor.
Boa tarde.Por aqui é tarde...srsrsrrr.

Millas hem sa...

Hej söta!

Hoppas att du känner dig piggare idag. Du har i alla fall lyckan att vistas i ett vackert hem när du är sjuk. Det ökar helt säkert tillfrisknandet!=))

Kram ♥

Fägring Stor Återbruk &Vintage inredning sa...

Har och är också förkyld. verkar sitta i ett tag, men honung och ingefära är lindrande, så krya på dig!

Qra Domowa sa...

:))))