fredag 23 september 2011

Fredag ~ Friday

Jag är på benen igen - härligt! Har ni tänkt på hur otroligt långsamt tiden går när man bara ligger i sängen och väntar på att bli pigg igen..? När man inte orkar läsa den nya boken som ligger och väntar på nattduksbordet. När man inte ens orkar drömma om några nya inredningsprojekt (!)
Men nu är jag som sagt pigg igen, och nu har jag lust att fara runt i huset som en virvelvind och städa och fixa, hihi.

Jag måste bara få visa er mina nya kökshanddukar... De har så fina vintagemotiv som passar jättebra i vårt kök, tycker jag. De kommer från All Tea Towels, och är av jätteskön kvalitet (55% linne och 45% bomull).

Fotot i mitten har jag tagit, de andra från www.all-tea-towels.co.uk

Önskar er en jättefin helg!
Kram
Mia
-

32 kommentarer:

Millas hem sa...

Till dig också Mia!

Skönt att du är på benen igen. Ja, när vi inte ens är sugna på att inreda eller att tänka inredning DÅ är vi sjuka. Det är som när en karl är riktigt förkyld kan man säga!=)))

Kraaaaam

gamla skolan sa...

Såå skönt Mia att du mår så mycket bättre !! Handdukar är helt enkelt underbara ! Passar perfekt i ert fina kök .
Önskar dig en riktigt fin helg !
Kramar // Susanne ♥

annashusidingtuna sa...

Hej!
Fina kökshanddukar, som man ju inte kan få för många av...

Jag undrar lite över hur det är att beställa från england, var det lång leveranstid? extra dyr frakt? var det ngt extra man fick fylla i på orden för att man beställde från sverige?

Lite sugen förstår du på att beställa från dem men du vet lite om mig och krig mig också...
Ha en bra fredag!
Kram Anna

Johanna Stålros sa...

Ja tiden kryper fram då...men vilka snygga handdukar!!! Kram Johanna

Anonym sa...

have a nice weekend my dear, big hugh Kathrin
www.kaloszauberbuch.blogspot.com

Anonym sa...

have a nice weekend my dear, big hugh Kathrin
www.kaloszauberbuch.blogspot.com

Sea Angels sa...

So pleased your feeling better, nothing is as good when you are feeling poorly, hope you have a lovely weekend xx

Kickan Style sa...

OJ va fina kökshandukar. Verkligen fina! Krya på dej! :)

Mit Vintage-Hus sa...

Dejligt for dig, at du er kommet på benene igen.

Læste også lige dit indlæg om Provence - og drømte mig tilbage til min egen ferie - her i sommer -til netop dejlige Provence.

Ha' en dejlig fredag :)
Dorthe

Frøken Anker sa...

Godt at du er på benene igen. Især når der er weekend.
Dine køkkenhåndklæder er bare så smukke. Er vild med det vintage motiv

God helg
Kram

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Så fine håndklær, de passet jo utrolig godt på ditt skjønne kjøkken. Godt at du er frisk igjen, urk! - sykdom er noe vi fint kan klare oss uten.
Ha en fin helg, snille.
Klem

Anonym sa...

Hej, Mia!

Härligt du är på benen igen! Supersnygga handdukar.

Trevlig helg!

Fredagskram
Renate

Tulla and Catie sa...

It's nice that you feel better again! I like the design of your kitchen oven!
Hugs,
Barbara

Marina Mott sa...

It's really beautiful! Love it! And the pics are great! Have a wonderful week end!! xx

Magdalena sa...

så skjønne håndklær, og så søtt med det lilel norgesglaset, liker også ha bestikk idem..
goklem :o)

Al @ All Tea Towels sa...

Hello, thanks for your nice comments about the tea towels, and thanks to Mia for the lovely photographs and review. Airmail is GBPounds £1 per tea towel to Sweden, Norway, Denmark and all other Europe countries. I Airmail despatch on the same day a purchase is made, Monday to Friday. The easiest way to securely pay would be via NoChex card services with your debit or credit card. The website order process is easy. Have a nice weekend everyone. From Al of All Tea Towels in Northern Ireland.

Le Style sa...

Love it, it's beautiful!

Have a beautiful weekend.....

Änglarna finns sa...

Så skönt att du är frisk!! Ja du..tiden sniglar sig fram..när man är sjuk!!
Underbara handdukar!!
Önskar dej en fortsatt underbar fredag! Kram Annika

Vintage House sa...

hej
Så skönt att du känner dig bättre och att inspirationen har hittat tillbaka:)
härliga handdukar.....
önskar dig en skön skön helg
kram
sandra

Tinas bo sa...

Vad skönt att du mår bra igen!! ;)

Jättesnygga handdukar!!

Ha en fin helg!
Kramis Tina

Shirley sa...

Me han gustado todos los diseños. Buen fin de semana.

Ainosofia sa...

<3

Arja sa...

Beautiful:-)

Happy weekend<3

Anci sa...

Vad bra att du är pigg igen och kan inspirera oss :) Jag gillar dina nya handdukar.

Kram
Anci

LOPPISLIV sa...

Skönt att du mår bättre igen. Ja när man inte ens orkar tänka på inredning då mår man inte bra..hihii :-) Fina handdukar. Men något som är ännu finare det är din spis...Ohhhh så jag skulle vilja ha en likadan, den är bara såååå snygg!!! Ja hela ditt kök är helt underbart. Ha nu en toppenhelg. Kraaam Paula

Vita små hjärtan sa...

Hejsan!!!
Skönt och vara bättre, trist och vara hängig!
Snygga handdukar!
Ha en mysig kväll.
Kram Agnetha

Casa of Mia sa...

Jättefina handdukar, det är så tråkigt att vara sjuk, har nu två små flickor som gick och la sig med feber, huga. Fin blogg du har!

Sofi sa...

Hej!

Vilken fin blogg du har! Här får jag mycket inspiration!

Mvh Sofi

Praliner sa...

Första gången jag kikar in hos dig! Så mycket fint och härlig inspiration. Jag kommer tillbaka!
/Jackie

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Gott att du är på benen igen o lysten är tillbax!
Superfina handdukar, passade bra inn i ditt kök gjorde de oxå c",)

Klem Anna

idémakeriet sa...

Härligt att höra att du har fått spring i benen igen.
Jätte fina kökshandduken du har köpt, ett fröjd att använda i köket kan jag tänka mig.
Ha en skön söndag vännen.
Kramar Gerda

romitta sa...

Sai che li ho anche io in Italia?? Mi piacciono da morire...i miei hanno i disegni in verde!